wtorek, 3 stycznia 2012

Część Kasi


Hej,
Nazywam się Katarzyna Kubicka, mam 14 lat. Chodzę do Gimnazjum Sportowego im. Olimpijczyków Zagłębia Dąbrowskiego w Sosnowcu do klasy II KG, trenuję piłkę koszykową.

W roku szkolnym 2011/2012 realizuję w szkole z koleżanką z klasy Natalią projekt edukacyjny związany z naszymi planami na przyszłość. Od dawna chciałam zostać weterynarzem, można powiedzieć, że odkąd tylko pamiętam. Kocham wszystkie zwierzęta i bardzo dużo satysfakcji sprawiała by mi praca z nimi. Mimo wszystko najbardziej odpowiadałaby mi praca w gabinecie weterynaryjnym w mieście i leczenie domowych zwierząt takie jak psy, koty itp. Interesuje się także pracą fryzjera. Podoba mi się ten zawód i była bym zadowolona jakby udało mi się związać z nim swoją przyszłość. Na bloggerze spotkacie się ze mną pod nazwą Kati.



     Pozdrawiam,
     Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz